10/4/13

15 + 1 ψέματα που όλες μας λέμε!!

1) "Σε πέντε λεπτά είμαι εκεί", όταν ακόμα βάζουμε χοροπηδώντας τα τακούνια στο σπίτι, ενώ με το άλλο χέρι κρατάμε τσάντα και κλειδιά. Late. Again.
2) "Ναι μαμά, τρώω σπιτικό φαγητό, μη στεναχωριέσαι.. ναι μαμά, ντύνομαι ζεστά, ούτε για αυτό να μη στεναχωριέσαι" (ενώ είμαστε στο μπαλκόνι απολαμβάνοντας τη βραδινή δροσιά με σορτς, τσακίζοντας το τελευταίο κομμάτι πίτσα)
3) "Χάρηκα πολύ που σε είδα, να κανονίσουμε κανένα καφεδάκι καμιά μέρα", στον αντιπαθητικό γνωστό που μας πέτυχε στο δρόμο.
4) "Δεν μπορώ απόψε, είμαι λίγο άρρωστη και λέω να μείνω μέσα να ξαπλώσω" (ok, απλά δε θέλουμε να βγούμε με εκείνη την παρέα, so simple)
5) "Δεν πιστεύω στα ζώδια", ενώ ήδη έχουμε στείλει sms στην κολλητή να τσεκάρει τα χαρακτηριστικά του Κριού.
6) "Δε θα ξαναπιώ ποτέ τόσο πολύ, τέλος", αγκαλιά με τη λεκάνη της τουαλέτας 4 τα χαράματα.
7) "Τίποτα", στην ερώτηση "Πες, τι σκέφτεσαι;" (και ειλικρινά, υπάρχουν ακόμα κάποιοι που πιστεύουν την απάντηση αυτή)
8) "Ήσουν ο καλύτερος, μωρό μου" (γκουχ γκουχ)
9) "Ένα τελευταίο, μωρέ, δεν πειράζει" (για σοκολατάκια, πατατάκια, τσιγάρα)
10) "Έχεις δίκιο, συγγνώμη" (η μετάφραση είναι "Βαρέθηκα τη γκρίνια σου και δεν έχω όρεξη να συνεχιστεί ο καβγάς")
11) "Δεν πειράζει" ("Φυσικά και πειράζει. Και θα σου βγει ξινό με την πρώτη ευκαιρία")
12) "Όχι, δε με ξύπνησες, χουζούρευα, πες μου" (μα, σοβαρά τώρα; Τέτοια ώρα;)
13) "Συγγνώμη, αλλά σε βλέπω μόνο σα φίλο" ("Είσαι άσχημος και δε θα έκανα τίποτα μαζί σου ακόμα κι αν είχαμε απομείνει οι δυο μας στη Γη")
14) "Δε θα του ξαναστείλω πρώτη μήνυμα. Ποτέ" (οk, πραγματικά ασχολίαστο)
15) "Και γω τρελαίνομαι να βλέπω μπάλα.. ναι ναι, μια είναι η ομαδάρα φυσικά", στον κούκλο που μόλις γνωρίσαμε και είναι φανατικός της στρογγυλής θεάς.
 +16) "Δεν τον σκέφτομαι πια, τον έχω ξεπεράσει" (τα μουσκεμένα σου χαρτομάντηλα δίπλα στο μαξιλάρι το ξέρουν αυτό;)

1 σχόλιο

Devilishly Stylish είπε...

χαχαχα τέλειο και πολύ πραγματικό! ;)

© Geta(loca)life
Maira Gall