18/5/13

Baby Boom!!

Περπατάς στο δρόμο ανέμελη, με το καινούριο σου φουξ κινητό στο χέρι, ανεμίζοντας τις καινούριες σου μελί ανταύγειες, σκεπτόμενη αν το Σάββατο είναι καλύτερα να πας με τα κορίτσια στο καινούριο καλοκαιρινό club ή με το Γιάννη στο στέκι που παίζει κιθάρα ο κολλητός του.
"Νανά;;"
Γυρνάς το κεφάλι και ένα χαρούμενο, ξαφνιασμένο χαμόγελο σκάει στο πρόσωπό σου.
"Έλλη!! Πόσο καιρό.."
Stop. Το χαρούμενο χαμόγελο ξαφνικά παγώνει, μόλις βλέπεις την κοιλιά της πάλαι ποτέ φίλης σου από το σχολείο. Είναι φουσκωμένη. Πολύ.
Τα υπόλοιπα τα θυμάσαι κάπως αχνά. Σκόρπιες λέξεις και φράσεις όπως "Ο αρραβωνιαστικός μου", "προέκυψε, αλλά είμαστε τόσο χαρούμενοι!!", "πολιτικός γάμος" και ένα λαμπερό ύφος περηφάνιας της μέλλουσας μαμάς.
Εννοείται πως δίνεις τα συγχαρητήριά σου. Χαμογελάς κιόλας και της εύχεσαι ό,τι καλύτερο. Όταν όμως στρίβεις στην επόμενη γωνία και συνεχίζεις το δρόμο σου, ένας ποταμός από σκέψεις κατακλύζει το μυαλό σου.
Και η Έλλη; Στα 26; Μα ναι, τα 26 είναι μια καλή ηλικία να γίνεις μάνα.. Εσύ τί κάνεις ακόμα; Γιατί ο Γιάννης δε σου έχει προτείνει ποτέ να κάνετε και σεις μωρό; Δε σε βλέπει σοβαρά, γι' αυτό.. Δεν θέλετε τα ίδια πράγματα. Θα χωρίσετε, πάει. Αλλά στάσου, μήπως δε θες ένα μωρό; Ή το θες; Ή το θέλει πιο πολύ η μάνα σου, που έχει λυσσάξει να δει εγγόνι; Μήπως κάτι πάει στραβά με σένα; Γιατί δεν έχει χτυπήσει το βιολογικό σου ρολόι; Είσαι ανώριμη, αυτό είναι.. γι' αυτό πήρες και φουξ κινητό. Κι αν θελήσεις να μείνεις έγκυος πιο μετά και είναι πλέον δύσκολο; Και τώρα που το σκέφτεσαι και η Κική από το χωριό περιμένει παιδί. Και η άλλη σου παλιά συμμαθήτρια, εκείνη που ζει στην Καβάλα.
Παράνοια. Stop ξανά.
Η αλήθεια είναι, πως, μετά τα 24-25, θα αρχίσεις να ακούς όλο και πιο συχνά για παλιές συμμαθήτριες, γνωστές και φίλες που κάνουν το μεγάλο βήμα και περνούν σε μια άλλη φάση στη ζωή τους. Είναι φυσιολογικό.
Το θέμα είναι να μη φρικάρεις, επειδή οι άλλοι κάνουν κάτι το οποίο ίσως η κοινωνία περιμένει κι από σένα, σιγά σιγά. Δεν είμαστε όλοι οι άνθρωποι στην ίδια φάση, δεν έχουμε ανάγκη τα ίδια πράγματα και δεν είμαστε έτοιμοι γι' αυτά την ίδια στιγμή.
Κι ένα μωρό είναι ένα πολύ μεγάλο βήμα, που απαιτεί πάνω από όλα ωριμότητα, υπευθυνότητα και σοβαρότητα. Οπότε καλό θα ήταν να το κάνεις μόνον όταν είσαι εσύ έτοιμη και σίγουρη γι' αυτό.
Ως τότε.. enjoy life.. χωρίς τύψεις. Και ναι, το δίλημμά σου για club ή μπαράκι είναι απόλυτα φυσιολογικο!!

5 σχόλια

Μάχη en Zwh by Stylicious my friend είπε...

Ας με πούνε τρελή ή απλώς ότι δεν ξέρω από οικογένεια, μωρά κτλ (που θέλω πολύ να αποκτήσω) αλλά το δίλημμα μπαράκι, κλαμπ και οποιοδήποτε τέτοιο δίλημμα είναι όχι απόλυτα φυσιολογικό αλλά αναγκαίο σε όλες τις ηλικίες. Οι ευθύνες είναι ευθύνες και η ζωή σου πρέπει να τη ζήσεις. Όταν έρθει το παιδί θα τη ζήσεις διαφορετικά αλλά για να είναι ευτυχισμένο το παιδί σου και η οικογένειά σου πρέπει να είσαι και εσύ ευτυχισμένη!

Μην αγχώνεσαι είμαι 28, ναι του χρόνου θέλω να μετακομίσω με τον φίλο μου, αν η τσέπη μου το αντέξει, αλλά ακόμη λατρεύω τη hello kitty και το ροζ μωβ δωμάτιό μου και τα λουτρινα μου όλα!

Τα γούστα μας και η εμφάνισή μας δε σημαίνουν ότι μας κάνουν ανώριμες απλώς αυτό είναι ένα ακόμη ταμπού που υπάρχει στην Ελλάδα!

Ζήσε τη ζωή σου όπως τη θες, όλα θα έρθουν όταν είναι να έρθουν!!!

notjustakitty είπε...

" Μην αγχώνεσαι είμαι 28, ναι του χρόνου θέλω να μετακομίσω με τον φίλο μου, αν η τσέπη μου το αντέξει, αλλά ακόμη λατρεύω τη hello kitty και το ροζ μωβ δωμάτιό μου και τα λουτρινα μου όλα!" νομιζουμε πως ήταν το καλυτερο κομματι απο το σχολιο σου!! like!!

CuteandGirlyDMS είπε...

χαχαχα απολαυστικο! λοιπον εγω ειμαι 29 και θελω να μετακομισω και να μεινω μονη μου αν η τσεπη μου το αντεξει... για γαμο και παιδια αργοοοοοοτερα... και ναι χαιρομαι για τις φιλες μου που ειναι παντρεμενες και ευτυχισμενες, σε μια μαλιστα θα γινω κ κουμπαρα αλλα οχι εγω δεν θελω ακομα... αλλωστε δεν ενοχλω κανεναν... =)

Ανώνυμος είπε...

Σημασία έχει εμείς το πως νιώθουμε και τι θέλουμε. Μετά τα 30άντα η αλήθεια είναι ότιέρχεται η κοινωνική κατακραυγή. Θέλει γερό στομάχι,σας το λέω εμπειρικά.

Νασια Μ είπε...

Συμφωνουμε απόλυτα μαζι σου!!Η πίεση ειναι μεγαλη αλλα αν ειναι πραγματικα αυτο π θελεις και εισαι δυνατη θα τα καταφερεις και θα κανεις τη ζωη σου οπως τη θες!!

© Geta(loca)life
Maira Gall