12/9/13

Το μαγικo..denim (Re-new Autumn 2014)


Straight croopped Zara
Σηκώνομαι το πρωί, κοιτάω το ξυπνητήρι.Οκ κλασσικά έχω αργήσει.Κατευθύνομαι στην κουζίνα κάνοντας εντυπωσιακά ακροβατικά από το ζεστό μου κρεβατάκι και ετοιμάζομαι να πιω μια κούπα καφέ πριν ετοιμαστώ για δουλειά.Αλλά καφές δεν υπάρχει..Γιατί απλά ξέχασα να πάρω κάπου εκεί στις απογευματινές τεμπελιές μεταξύ σοκολάτας, υπολογιστή και κινητού.
Κινούμαι με χαμένο ύφος και διάθεση να καταστρέψω την άδεια καφετιέρα, και ετοιμάζομαι να ψάξω κάπου μέσα στο τρομαχτικό μου βασίλειο (λέγεται ντουλάπα φυσικά αλλά φορτωμένη με τόσα ρούχα σε λίγο θα αρχίζει να με παρακαλάει με creepy ήχους να την αδειάσω).Ευτυχώς εδώ δεν υπάρχει τίποτα ανησυχητικό που να χαλάει τα σχέδια μου.Έχω έτοιμη την αγαπημένη μου ολόσωμη denim φόρμα.
Γιατί ναι το denim είναι ένα ύφασμα, λατρεία που είναι βολικό, κομψό και ταιριάζει σε κάθε τύπο γυναίκας, από τις πιο casual μέχρι τις -δε βγαίνω από το σπίτι αν δεν έχω βάψει μέχρι και φρύδι.
Όταν βρίσκομαι σε καταστήματα και δοκιμάζω jeans, είναι μια μικρή ιεροτελεστία για να βρω το τέλειο, αυτό με το οποίο θα περάσουμε συντροφιά αρκετά χρόνια και θα ταλαιπωρηθεί όσο δε φαντάζεται-το μικρό, ξεβαμμένο και ανυποψιάστο jeanακι...
Παρακάτω δίνω μερικές ιδέες για ωραίους συνδυασμούς  και παρακάτω τα καινούργια denim προιόντα για shopping!!!

                   Συνδυασμοί που αγαπάμε

Τotal denim!!Νεανικό και με αίσθηση ανεμελιάς!Αφήστε και τα μαλλιά λυτά να μαγεύετε
Πόσο υπέρκομψη η Riri  με αυτή την ολόσωμη φόρμα!Στα plus οι γόβες

Λίγο ροκ, λίγο ξεβαμμένο και με τρουκς...και δίνεις αμέσως "ύφος"
σε όλο το ντύσιμο

Denim πουκάμισο πάνω από παστέλ και δαντέλα-και όμως ταιρίάζει

Shopping time


Zara Skinny για petite σιλουέτες  εδώ
 
Τα σκισμένα denim μου αρέσουν γιατί όλο και κάποιος θα σε
ρωτήσει που σκίστηκε το τζιν σου .
εδώ
 
Και boyfriend και Ζara εδώ
 
Jean με ψηλό καβάλο σε vintage style Bershka
 
Μακρύ denim πουκάμισο Bershka
 
Cropped denim shirt Bershka
 
Κλασσικό vintage jacket από H&M
 
Φούστα σωλήνας denim Zara




 








                                  





29 σχόλια

Kelly Stunna Jr είπε...

latreuo to denim!!!!!!!!!!!

petiteInfanta είπε...

κι εμεις!!

Eva M. είπε...

Τέλειο τέλειο καταπληκτικό ποστ!
Αγαπώ το denim και ό,ποτε μπορώ (λόγω δουλειάς δύσκολο) προσπαθώ να φοράω denim υφάσματα!
Ειδικά το καλοκαίρι τα τζην σορτς είναι εκ των ων ουκ ανευ!

:)

Vivika Vaina είπε...

Ε, αυτό το φορεματάκι το τζην είναι τέλειο όμως!!!

ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΦΡΑΓΓΟΥ είπε...

ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ ΛΑΤΡΕΨΑ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΑΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΜΕ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ!!!!<3 ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΤΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΦΤΙΑΧΝΕΤΕ ΤΗΝ ΜΕΡΑ!!!!ΣΓΡ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΦΕΘΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΠΟΣΤ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΤΩ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ!!!!!

ΣΑΣ ΦΙΛΩ!!!
xoxo stefania :)
https://www.facebook.com/pages/Colorfulblast/426217220765719
http://colorfulblast.blogspot.gr/

petiteInfanta είπε...

Ki emeis ta latrevoume gt einai volika kai pane me ola!!oso gia ta jean σορτσάκια οκκκκ απλά τρέλα!!

petiteInfanta είπε...

και δεν είναι καθόλου ακριβό.Αλλο ένα θετικό του!!

petiteInfanta είπε...

Ευχαριστούε Steff χαιρόμαστε που σ αρεσει ο τροπος π γράφουμε!!Φυσικά και εμείς ψαχνομαστε για να γίνουμε ακόμη καλύτερες!!Φιλάκιααα

Olie είπε...

Πολύ ωραίο το ποστ σου & ακόμα πιο ωραίοι οι συνδυασμοί!
Πραγματικά δεν μπορώ να αποφασίσω ποιος μου αρέσει πιο πολύ!!

http://fashionofad.blogspot.gr/

xo xo
Olie

style mojo είπε...

love this <3 <3 <3

Katerina Verigka είπε...

Ωραίες επιλογές!! Να έχετε μια όμορφη Κυριακή!!

petiteInfanta είπε...

WE LOVE DENIM TOO!!

petiteInfanta είπε...

Eyxaristoume!!ki eseis epishs!!:)

petiteInfanta είπε...

Και εμας μας άρεσεαν πολύ γιατί είναι ύφασμα βολικό και άνετο (Α και ταιριάζει με όλα) Ευχαριστουμε Olie :)

Vanessa είπε...

Wonderful post...I like your blog.^^
Maybe follow each other on bloglovin?
Let me know follow you then back.
Lovely greets Nessa

petiteInfanta είπε...

thank u so much Vanessa of course we would like to follow uour block!follow us too if you like

Chadlen είπε...

Τέλειο το post κορίτσια... Αλλά πέρα από αυτό μου άρεσε πολύ όλο το design του profil σας!!! Είναι πολύ κομψό...Είναι στο styl μου τέλος πάντων...χεχε!!!

Θα χαρώ πολύ αν επισκεφτείτε και τη δική μου σελίδα και αν σας αρέσει με ακολουθήσετε. Είμαι καινούρια στο γράψιμο οπότε κάθε στήριξη για μένα είναι σημαντική. Ευχαριστώ πολύ...

Chadlen

http://chezmoibychadlen.blogspot.gr/
https://www.facebook.com/chezmoichadlen

petiteInfanta είπε...

S eyxaristoume polu! gia ta kala s logia!Tsekarame hdh to blog sou kai th selida kai mas aresan poly opote fysika kai se akolouthoume!!tha se diavazoume kai fysika tha se yposthriksoume!!

Georgina Argi είπε...

ΑΠΛΑ ΛΑΤΡΕΙΑ ΤΑ DEMIM ΡΟΥΧΑ..ΚΑΤΑΠΛΙΚΤΙΚΟ ΤΟ BLOG ΣΑΣ..ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ
Georgina

petiteInfanta είπε...

Eyxaristoyme Georgina!!!Nai ki emeis ta agapapame gt einai kai chic kai aneta tayxtoxrona!!

Claire D. T είπε...

Αγαπώ το Denim σε κάθε του μορφή :)

petiteInfanta είπε...

ki emeis!!kai ton apodeiknyoume kathe fora p pame gia shopping!!

Eva είπε...

Tzηνάκι, το αγαπημένο όλων τελικά! Καλώς σας βρίσκω!

Beauty Follower είπε...

Θυμαμαι οταν ημουν teenager που πηγαινα σε γιορτες και εβαζα τζιν
και μου ελεγε η mother, βρε παιδακι μου βαλε κατι καλυτερο, καθε μερα τζιν φορας δεν το βαρεθηκες!

http://beautyfollower.blogspot.gr/

petiteInfanta είπε...

καλως σε βρηκαμε κι εμεις!!

petiteInfanta είπε...

Καλα κι εγώ πέρασα εποχές που το είχα δεύτερο δέρμα και μ έλεγαν να βάλω και καμιά φουστίτσα ή φορεματάκι!!Αλλά το τζην εγώ δε το αλλάζω ;)

StyleFax είπε...

χειρότερο από δεύτερο δέρμα θα έλεγα!!! πολύ ωραίο ποστ!!!


xx
Maria
stylefax.blogspot.com

myStickland είπε...

Το αγαπώ. Απλά. Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι που δεν θα πήγαινε με denim και κάτι που θα συγκρινόταν. Μου άρεσαν πολύ οι συνδυασμοί που διαλέξατε ;)

Sophia OhMyDeer είπε...

Αγαπάμε denim!! Eίναι όλα υπέροχα! Αγόρασα χθες ένα παραπλήσιο vintage τζην από το Bershka! Υπέροχο <3
xo,
ohmydarlingdeer.blogspot.gr

© Geta(loca)life
Maira Gall