20/2/14

7 πράγματα που δεν πρέπει ποτέ να πεις σε μια δασκάλα


1) Μην το πεις ούτε του παπά, με το ωράριο που έχεις.. τί να πούνε οι άλλοι εργαζόμενοι που δουλεύουν 8 και 10 ώρες; (μια δασκάλα, ξέρεις, έχει δουλειά και στο σπίτι.. διορθώνει διαγωνίσματα, εκθέσεις, ετοιμάζει ασκήσεις, φωτοτυπίες, μελετά το επόμενο μάθημα.)
2) Αν δε γίνεις μάνα, δε θα γίνεις ποτέ αληθινά καλή δασκάλα (Ok, τότε γιατί δε διδάσκεις εσύ το παιδί σου;)
3) Έλα τώρα και συ το ξέρεις κατά βάθος πως δεν είναι και καμιά δύσκολη δουλειά.. έχεις να κάνεις με παιδάκια, τι πιο ευχάριστο από αυτό; (Προφανώς ήρθε η σειρά μας να πούμε ότι μάλλον δεν είσαι ακόμα γονιός. Και δεν έχεις ιδέα από παιδιά.)
4) Δασκάλα ε; Ωχ αυτό μου θυμίζει μια στρίγγλα που είχαμε εμείς.. Μα γιατί είστε όλες τόσο αυστηρές τελικά; (Το σχολείο είναι μικρογραφία της κοινωνίας. Και ναι, τα παιδιά πρέπει να μάθουν να υπακούν σε κανόνες και να είναι πειθαρχημένα πρώτα με τον εαυτό τους κι έπειτα με τους υπόλοιπους, για να μπορούν να συνεργαστούν μαζί τους.)
5) Δημόσιος υπάλληλος; Ξέρουμε, ξέρουμε.. εμείς πληρώνουμε φόρους και σας συντηρούμε.. (Τί εννοείς; Και οι δάσκαλοι πληρώνουν φόρους, επίσης..)
6) Καλός δάσκαλος είναι ο δάσκαλος που δε βάζει πολλές ασκήσεις στο σπίτι. (Και που μοιράζει αριστεία με τη σέσουλα, που δεν κάνει ποτέ παρατηρήσεις, που δεν επιμένει στο να κοπιάσει το παιδί για να μάθει.. μήπως να μην υπήρχε και καθόλου, τελικά;)
7) Μεγαλύτερες διακοπές δεν έχει κανένας κλάδος.. Χριστούγεννα, Πάσχα, καλοκαίρι.. κάθεστε!! (Θελετε μήπως να είναι ανοιχτά τα σχολεία όλο το χρόνο; 24/7 σαν τα ψιλικατζίδικα; Έξυπνο.)


3 σχόλια

Chadlen είπε...

Τέλειες ιδέες!!! Τι να πω...Είμαι καθηγήτρια οπότε ταυτίζομαι.

Τον τελευταίο καιρό κάνω ένα μεταπτυχιακό και για την τελική μου εργασία έχω ετοιμάσει ένα ερωτηματολόγιο.Θα με βοηθούσατε πολύ αν το απαντούσατε κι εσείς.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Chadlen
Καλησπέρα,
Ως μέρος του μεταπτυχιακού μου έχω ετοιμάσει ένα ερωτηματολόγιο για την αγορά ρούχων μέσω του διαδικτύου. Θα με βοηθούσες πολύ αν το απαντούσες κι εσύ.
Ευχαριστώ πολύ
Chadlen

https://docs.google.com/forms/d/1JfkFh7MlRR1sRQ5Wl8meF-7RrTjfrdTElMoMqi2Qd3o/viewform

Dream and Style Splash είπε...

Ποσο δικιο εχετε!!!! Εαν διοριστω (δυσκολο βεβαια) και εγω καποια στιγμη ειμαι σιγουρη οτι θα αντιμετωπισω τετοιες αντιδρασεις!!!

Vicky K είπε...

Πες τα χρυσόστομη!!!!!!!!!

© Geta(loca)life
Maira Gall