5/3/14

Πώς να στεγνώνουμε σωστά τα μαλλιά μας

Θυμάμαι μια παλιά διαφήμιση με ένα χαριτωμένο κοριτσάκι που σηκωνόταν το πρωί από το κρεβάτι, κοίταζε τον εαυτό της στον καθρέφτη και έλεγε τη μαγική φράση "Μαζί με εμένα ξυπνάει και η ζούγκλα....Δηλαδή τα μαλλιά μου". Πράγματι το παθαίνω κι εγώ αυτό με το μπλεγμένο μαλλί και το στέγνωμα όμως, καθώς το πιστολάκι το χειρίζομαι όσο καλά χειρίζομαι και τα μαγειρικά σκεύη (ooops και μόλις θυμήθηκα τι ωραία που είναι τα delivery )...
Βρήκα ένα πολύ ωραίο hair tutorial για να στεγνώσουμε ωραία τα μαλλιά μας!
Απαραίτητα ένα καλό σεσουάρ και μία στρογγυλή βούρτσα!



(πηγή φωτογραφίας: εδώ και πηγή tutorial: εδώ )

1 σχόλιο

vasiliki vaso είπε...

αυτό το ποστ γράφτηκε για μένα...χαχα..κάθε μέρα ξυπνάει η ζούγκλα των μαλλιών μου...πολύ καλή δουλειά κοριτσάκια μου..μπορεί να μη σχολιάζω συχνά αλλα σας διαβάζω..φιλακιαα

© Geta(loca)life
Maira Gall