26/5/14

Planet....Karavan

We sail through endless skies....
                                                                             (photo by Θοδωρής Μανωλόπουλος)
Μερικές φορές παρακολουθώ ανθρώπους γύρω μου και προσπαθώ να διαβάσω συμπεριφορές μέσα κρυμμένα συναισθήματα στα βλέμματα, μικρές επαφές και αγγίγματα ή γκριμάτσες που δηλώνουν διάθεση για κάτι διαφορετικό, για απόδραση.
Το μποέμ στοιχείο και τη διάθεση να ταξιδεύουν μέσα μέσα από τα πιο μικρά και απλά στοιχεία της καθημερινότητας, δεν το διαθέτουν όλοι οι άνθρωποι...Είναι σαν ένα πικάντικο μπαχαρικό που καίει τις καρδιές μόνο κάποιων τυχερών...
Κάπως έτσι νιώθει κανείς όταν
αντικρίζει τις δημιουργίες του brand Karavan που μοιάζει λες και με κάθε λεπτομέρεια μας ταξιδεύουν για να μας θυμίσουν πως στυλ είναι το να βρίσκεις την έμπνευση σου μέσα από χρώματα, αναμνήσεις και εμπειρίες εκφράζοντας τι πραγματικά είσαι.
Vintage αισθητική, pin up στοιχεία και αέρινα, boho κομμάτια αποτελούν το σήμα κατατεθέν μιας φρέσκιας και εναλλακτικής πρότασης στο χώρο της ελληνικής μόδας.
Η σχεδιάστρια και δημιουργός των Karavan, Μαριλού Κατσώνη θα μας μιλήσει για τον στόχο, την επίτευξη  του αλλά και την ουσία του δημιουργικού αυτού ταξιδιού.

1.Karavan, το όνομα….Όταν το πρωτοάκουσα μου έφερε στο μυαλό ταξίδια, καραβάνια και ελευθερία. Ποια είναι τελικά η ουσία του ονόματος Karavan και γιατί το επιλέξατε;
  •  Είχα ήδη στα χέρια μου τα πρώτα δείγματα για τα ρούχα αλλά δεν είχα βρει ακόμα όνομα. Ένα βράδυ στο σπίτι μου άκουγα μουσική, όταν στο playlist που είχα επιλέξει να παίζει, ακολούθησε το "Planet Caravan" των Black Sabbath. Είπα από μέσα μου "αυτό είναι". Όταν σχεδιάσαμε το logo με τον πολύ καλό μου φίλο και γραφίστα Θανάση Γιαβριδη, κάτι δεν μας  ταίριαζε απόλυτα. Συζητώντας το αργότερα με ένα αγαπημένο μου πρόσωπο, με έβγαλε από τον προβληματισμό μου λέγοντας μου "βάλε σκέτο Caravan". Το c μετατράπηκε σε k, και τα υπόλοιπα είναι πια ιστορία. Το όνομα αντιπροσωπεύει την λογική των ανθρώπων που αποτελούμε την ομάδα Karavan. Έχουμε αγάπη για τις τέχνες, δεν προσκολλούμαστε σε υλικά αγαθά και νιώθουμε σαν σύγχρονοι νομάδες, πάμε όπου μας πηγαίνουν οι καταστάσεις και η εποχή.

2.Οι δημιουργίες σας είναι μποέμ και εναλλακτικές σε αντίθεση με ρούχα μαζικής παραγωγής, που ακολουθούν πιο πεπατημένες οδούς μόδας. Είναι τελικά το ύφος των
ρούχων ένας αντικατοπτρισμός του χαρακτήρα του ίδιου του δημιουργού;
  • Τα ρούχα σίγουρα αντικατoπτρίζουν τον δημιουργό τους. Το ύφος τους αλλάζει από σεζόν σε σεζόν όπως ακριβώς αλλάζει η διάθεση μου και η ματιά μου απέναντι στα πράγματα.
The moon in silver trees  falls down in tears.....
                                                                     (Cape coral in light yellow, photo by Ζήσης Τσούμπος)
 3.Πάντα υπάρχει το σημείο μηδέν. Το σημείο δηλαδή που αποφασίζεις πως ήρθε η ώρα να ξεκινήσεις για κάτι καλύτερο ακόμη και αν είναι ρίσκο. Εσείς πότε νιώσατε πως είναι η ώρα να ξεκινήσετε επαγγελματικά τη δημιουργία ρούχων;
  • Έχοντας περάσει σχεδόν δέκα χρόνια στον χώρο της μόδας, ήρθε η στιγμή που η καθημερινότητα μου με κούρασε. Παράλληλα ένιωσα τελικά πως είμαι έτοιμη όχι μόνο να σχεδιάσω μια συλλογή αλλά να πάρω στις πλάτες μου υποχρεώσεις και ευθύνες που συνεπάγονται  τη δημιουργία της δικής μου επιχείρησης. Δεν με σταμάτησε το ρίσκο καθώς θεωρώ πως σήμερα πιο πολύ από ποτέ, οποιαδήποτε κίνηση επαγγελματική και να κάνει κανείς, το συμπεριλαμβάνει.

4.Η μουσική να παίζει, μια βαλίτσα να ετοιμάζεται και ρούχα που θα μας συντροφεύσουν στο ταξίδι μας. Πείτε μας ένα αγαπημένο μουσικό κομμάτι, έναν αγαπημένο προορισμό και το κατάλληλο ρούχο Karavan που δε πρέπει να λείπει από ένα τέτοιο ταξίδι...
  • Θα έπαιζε το "Walk Away" του Tom Waits και θα φορούσα ένα μακρύ και φαρδύ φόρεμα. Ο προορισμός θα ήθελα να είναι το επόμενο αγαπημένο μου μέρος που ακόμη δεν έχω δει.
The trees bathed in cool breeze silver starlight breaks down the night....
         Maspalomas dress in powder pink, photo by Θοδώρής Μανωλόπουλος)

5.Η αφή και η όραση είναι δύο αισθήσεις που μπορούν εύκολα  να μας προσφέρουν συγκινήσεις και να μας εμπνεύσουν. Ποιο είναι το ύφασμα-έμπνευση που «αγαπάτε» να επεξεργάζεστε;
  • Μου αρέσει πολύ το μετάξι  και  καθώς είναι αρκετά ακριβό σαν πρώτη ύλη το χρησιμοποιούμε κυρίως για tailor made ρούχα. Από τις συλλογές που βγαίνουν στην αγορά κάθε σεζόν έχω και ένα διαφορετικό. Φέτος ήταν το silky satin.

6.Νιώθατε από μικρή ηλικία πως ο χώρος της μόδας και του ρούχου ήταν τελικά ο τομέας και η κλίση σας; Ή ήταν κάτι που προέκυψε στην πορεία μέσα από εμπειρίες και άλλες δραστηριότητες και δοκιμές;
  • Ήξερα σίγουρα από μικρή πως αυτό με το οποίο  θα ασχοληθώ θα είχε καλλιτεχνικό χαρακτήρα. Πάντα μου άρεσε να φτιάχνω ρούχα για να τα φοράω. Καθόμουν  μάλιστα και τα έραβα στο χέρι...Όμως  δεν ήταν παρά μετά  τα 17-18 μου  χρόνια που άρχισα να παθιάζομαι με τον χώρο αυτόν.
The earth, blaze, a purple blaze of shapphire haze
                                                                  ("Herrera" maxi dress, photo by Θοδωρής Μανωλόπουλος)

7. Ποια ήταν η καλύτερη στιγμή για τους Karavan; Η στιγμή που νιώσατε πως άξιζε το ρίσκο και η προσπάθεια και αισθανθήκατε υπερηφάνεια  για τη δουλειά σας;
  • Όταν καθόμαστε με την Τατιάνα και το Χρήστο (οι συνεργάτες μου) και θυμόμαστε από το που και το πως αρχίσαμε. Αυτές είναι οι στιγμές είναι που νιώθω πως διανύσαμε ένα τεράστιο δρόμο, αρχίζοντας με ένα αστείο ποσό για κεφάλαιο, ο καθένας μας κάνοντας μια και δυο δουλειές παράλληλα, χωρίς καμία βοήθεια και ιδέα για το που και αν καταλήξει κάπου όλο αυτό

Karavan με λίγες λέξεις

Karavan: είναι: Η νοσταλγία για αυτά που έχουμε ζήσει και η προσμονή γι΄αυτά που μας περιμένουν

Vintage ή μοντέρνο : Ανάλογα σε τι αναφερόμαστε κάθε φορά


Μελαγχολικά σύννεφα ή ηλιόλουστη λιακάδα : Ηλιόλουστη λιακάδα για να φωτίζει τα μελαγχολικά σύννεφα που συγκεντρώνονται πάνω από το κεφάλι μου

                           And so we pass on by the crimson eye of great god Mars as we travel the universe
                                               ( "kalahari" top in pink, photo by Ζήσης Τσούμπος)

Αγαπημένος σχεδιαστής-πρότυπο : Mara Hoffman.Κάθε δημιουργία της με αφήνει άφωνη από θαυμασμό.

Το κορίτσι Karavan είναι: Γεμάτο δύναμη και θάρρος, με χιούμορ και έντονη  διάθεση για να μαθαίνει καινούργια πράγματα.

Μπορείς να βρεις κάθε πληροφορία για τους karavan στη σελίδα τους στο facebook εδώ αλλά και στο pinterest εδώ

(lyrics from: Planet caravan, Black Sabbath)









1 σχόλιο

Zina Z είπε...

τι ομορφα ρουχα! παναμορφες φωτο γεματες νοσταλγια!

© Geta(loca)life
Maira Gall