27/12/14

Φραουλενια και βουτυρενια


Και που λες, δε φταίω εγώ ίσως να φταίει που γενικά σαν κορίτσι που είμαι λατρεύω τις ωραίες μυρωδιές και τα φραουλένια αρώματα και κάθε φορά που παραγγέλνω παγωτό δε λείπει η φράουλα (αλλά αυτό είναι μια άλλη καλοκαιρινή ιστορία)

Και καταλήγουμε στο οτι ξεκίνησα αυτό το άρθρο για να σου πω για τοbody buter " Ι love..." με άρωμα vanilla &strawberries που συμπεριλαμβανόταν στην παραγγελία μας πριν περίπου 2 μήνες από το eyewish.gr

Δε θα στο κρύψω ότι αν απλώσεις πάνω σου το body butter θα αρχίσεις να μυρίζεσαι και να καμαρώνεις για την υπερτέλεια επιλογή σου.Θα έχεις επίσης διάρκεια ωρών στη μυρωδιά που σημαίνει πως θα μοσχοβολάς για ώρες και θα συνεχίζεις να χαίρεσαι για την σοφή αγορά σου.
Στραβά δε βρήκα και έψαξα σου λέω γιατί έτσι είμαι εγώ συχνά πυκνά,ψάχνω για να γκρινιάξω αλλά εδώ δεν έχω καμία αφορμή.
Βασικά ναι αγόρασε το και μετά πες μπράβο στον εαυτό σου που θα έχεις φράουλες και το χειμώνα.

Βρες το εδώ: εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια

© Geta(loca)life
Maira Gall