9/12/15

Στη φαση του γκρι




 Ανέκαθεν ήμουν φαν των ζωντανών χρωμάτων.Δεν διαλέγω εύκολα σκούρα χρώματα σε ρούχα εκτός αν πρόκειται για βραδινά κομμάτια.Στις καθημερινές εμφανίσεις προτιμώ κάτι που να εμπεριέχει κάποιο χρωματιστό σχέδιο/μοτίβο.Η εξαίρεση σε αυτόν τον γενικό κανόνα που έχω φτιάξει για το στυλ μου είναι το αγαπημένο μου "σκοτεινό" χρώμα:το γκρι.

 Το γκρι είναι ένα ιδιαίτερο χρώμα.Έχει πιο φωτεινούς τόνους αλλά και λιγότερο ανάλογα σε τι απόχρωση θα το επιλέξεις.Ποια δε θα επέλεγε ένα ζεστό,overisized πουλόβερ σε γκρι χρώμα;
   Παλαιότερα το ένα γκρι κομμάτι μέσα σε ένα outfit ήταν υπεραρκετό και το να φορέσεις ένα total grey σύνολο ήταν σχεδόν απαγορευτικό στους κανόνες του στυλ.
Τον τελευταίο καιρό μπορείς να δεις πολλές fashionistas που καταρρίπτουν αυτόν τον κανόνα (που οκκ είναι κανόνας και άρα κάποια στιγμή γίνεται βαρετός) και δοκιμάζουν κάτι νέο.Ένα σύνολο που περιλαμβάνει μόνο γκρι ρούχα.Μιλάμε για τα graoufits που κερδίζουν όλο και περισσότερους πόντους στους κανόνες του streetstyle και αν αγαπάς το γκρι όσο κι εγώ σίγουρα θα σε ενθουσιάσουν.

  

    v 

   

  


  

      
   


Photos via Pinterest

Δεν υπάρχουν σχόλια

© Geta(loca)life
Maira Gall