17/1/16

Νamaste_j, τα νεραιδένια κοσμήματα

 

 Θυμάσαι πως ένιωθες όταν ήσουν μικρό κοριτσάκι και ένιωθες χαρούμενη και ενθουσιασμένη μόνο και μόνο γιατί χιόνιζε ή γιατί σου είχαν πάρει δώρο την αγαπημένη σου κούκλα;Χαιρόσουν με τα απλά, χαμογελούσες γιατί το ένιωθες και πίστευες πως όλα τα όμορφα κρατούν για πάντα.Και μπορεί τα μικρά κορίτσια να μεγαλώνουν αλλά η Κάλλια Φανουράκη φρόντισε να κρατήσει μέσα στα χειροποίητα κοσμήματα της κάτι από εκείνη την άδολη χαρά που διαθέταμε κάποτε όταν πιστεύαμε στα παραμύθια και στις μικρές,πονηρούλες νεράιδες.Η Κάλλια, το αισιόδοξο κορίτσι πίσω από τα κοσμήματα Νamaste_j είναι δημιουργική, γεματη ιδέες για τη νέα σεζόν και οπλισμένη με πολύ κέφι και χρώμα.Ας γνωρίσουμε καλύτερα εκείνην και τα χειροποίητα κοσμήματα της.


1.Μας αρέσει πάντα να μαθαίνουμε περισσότερα για το ίδιο το brand και την ιστορία του.Μίλησε μας για το πως προέκυψε το Namaste_j.

Το Namaste.j_ "γεννήθηκε" στις 24/12/2014 είναι ένα παιδάκι ενός χρόνου! Σκεφτομουν καποιο ονομα γι' αυτο που κανω.. Ηθελα κατι που να δειχνει οτι ειναι ανοιχτο σ' ολους για να ρωτησουν, να φορέσουν, να αγοράσουν.. Να εκφραστούν κι εκείνοι μέσα απ'αυτό.. Την ίδια περιόδο έκανα yoga επομένως το "namaste" το είχαμε στην καθημερινότητα μας! Για οσους δεν ξέρουν τον ορισμό του NAMASTE αξίζει πραγματικά να τον διαβάσουν: “Namaste” είναι μία λέξη και χειρονομία με πολύ όμορφο και ουσιαστικό περιεχόμενο, που χρησιμοποιείται στη γιόγκα στην αρχή και στο τέλος της πρακτικής.



Ο δάσκαλος ξεκινάει Namaste ως σύμβολο της ευγνωμοσύνης και σεβασμού προς τους μαθητές του και τους ίδιους τους δασκάλους του. Οι μαθητές συνηθίζεται να λένε Namaste στο τέλος του μαθήματος ως ένδειξη αναγνώρισης στο δάσκαλό τους. Η λέξη προέρχεται από το συνδυασμό δύο λέξεων στα σανσκριτικά: namah που σημαίνει «υποκλίνομαι» και te που σημαίνει «εσένα». Το βαθύτερο νόημα αυτού του χαιρετισμού είναι «Η θεϊκή υπόσταση που κρύβεται μέσα μου αναγνωρίζει και σέβεται τη δική σου» (πηγη: ingolden.gr) Κοσμηματακια εφτιαχνα παντα.. Πάντα, δηλαδη απο τότε που θυμάμαι τον εαυτο μου... Μου άρεσε πολύ να ασχολούμαι μ' αυτό και να φτιάχνω οτιδήποτε! Aλλά πριν το Namaste.j_ τα φορούσαμε εγώ, η μαμά μου, η αδερφή μου -εννοείται ο μπαμπάς- και οι φίλες μου! Ετσι λοιπόν η ώθηση για να ξεκινήσω την δική μου σελίδα ήρθε απο τις φίλες μου και ουσιαστικά νονές του namaste! Η αλήθεια είναι ότι δεν το έχω σπουδάσει.. Κάθε πραγματάκι που φτιάχνω το έχω διδαχτεί σταδιακά στη ζωή μου απο κάποιον ή το έχω ψάξει μόνη μου. Φτιάχνω απλά κάτι που θα μ' άρεσε να το φορέσω ή να το δω κάπου! Η οικογένεια μου χαίρεται και το στηρίζει οσο πιο πολύ μπορεί καθώς είναι οικογενειακή παράδοση μας το κόσμημα διότι οι δικοί μου διατηρούν καταστήματα με οικογενειακά μας κοσμήματα, τα οποία φτιάχνει η θεια μου! Το χαίρομαι πολύ που έχουμε κοινό σημείο κάτι τόσο όμορφο. Επίσης μια μικρή ιστορία για την συσκευασία μου! Η συσκευασία είναι δική μου ιδέα όμως σχεδιασμένη και ζωγραφισμένη απ' τον μπαμπά μου... Υπάρχει πάνω της ένα νεραϊδακι το οποιο αλλάζει ρούχα και διάθεση ανάλογα με την εποχή! Το χειμώνα φοράμε μάλλινα και μπουφάν και το καλοκαίρι μαγιό! Και ούτω καθεξής...

2.Από τις λεζάντες στις φωτογραφίες στα social media του brand μοιάζεις ένα αισιόδοξο κορίτσι που έχει μεράκι κι αγάπη γι΄αυτό που κάνει.Πιστεύεις πως αυτός είναι ένας λόγος που εισπράττεις και τόση αγάπη από το αγοραστικό κοινό σου;

Έχω πολύ αγάπη και μεράκι φυσικά γι' αυτό. Αισιόδοξη είμαι μέχρι όσο δεν πάει! Σε όλα στη ζωή μου... Δύσκολα το βάζω κάτω και πάντα προσπαθώ σε κάθε δύσκολη κατάσταση να βρω ένα "παραθυράκι" προς την ευτυχία! Οι λεζάντες στις φωτογραφίες μου προκύπτουν κυριολεκτικά από μεσα μου.. Φτιάχνω κάτι, το φοράω για να δω αν ειναι όντως καλό, αν με βολεύει, αν συνδυάζεται στην καθημερινότητα! Ουσιαστικά το περνάω απο "τεστ! Μετά το φωτογραφίζω και γράφω όσα νιώθω γι' αυτό... Το "αγοραστικό κοινο" μου δεν το βλέπω σαν θηραμα... Όσους με προτιμούν τους βλέπω σαν φίλους αυτού που κάνω! Νιώθω οτι έχουμε κάτι κοινό στο γούστο μας, σαν χαρακτήρες και προτιμάμε κάτι το ίδιο άρα κατ' επέκταση και δικούς μου φίλους! Το να εισπράττω αγάπη, θαυμάσμο και χάρα μέσα απ' αυτό που κάνω -ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ- μπορεί να μου φτιάξει ολή μου τη μέρα και να με γέμισει φυσικά δύναμη και έμπνευση για παράπανω! Αρα πως να μην είμαι αισιοδοξη;Όλα προκύπτουν μέσα απ' τους φίλους του Namaste.j_ χωρίς καμία υπερβολή.

3.Τι κομμάτια μπορεί να βρει κάποιος στο Namaste_j ;

Τα κομμάτια που μπορεί κανείς να βρει στο Namaste.j_ ειναι σίγουρα κομμάτια της προσωπικότητας μου. Όλα τα κομμάτια που μπορεί κανείς να βρει έχουν φτιαχτεί από μένα... Είναι παιχνιδιάρικα,πρωτότυπα και αναζωογονητικά! Έχω σκουλαρίκια, δαχτυλίδια, κρεμαστά αλλά και βραχιολάκια! Επομένως υπάρχει ευρεία γκάμα και ποικιλία! Θέλω τα πράγματα μου να απευθύνονται σε όλους! Άρα οι τιμές μου είναι χαμηλές και λογικες και απευθύνονται σε όλους. Όλα όμως διαθέτουν χρώμα, αισιοδοξία και την δική τους προσωπικότητα! Αυτό είναι το μόνο σίγουρο!!

 4.Ποιό ήταν το πρώτο κόσμημα το οποίο κατασκεύασες και πως ένιωσες την πρώτη φορά που κατάλαβες πως τα κομμάτια σου αρέσουν και μπορούν να προωθηθούν στην αγορά;

Το πρωτο κόσμημα που έφτιαξα μας πάει πολλά χρόνια πίσω και νομίζω πως πλέον το θυμάμαι καν! Το πρώτο κόσμημα ως Namaste.j_ ομως το θυμάμαι!! Ήταν ροζάριο με πετρόλ κρυσταλλάκια για να το φορέσει μια φίλη μου στο ρεβεγιόν της Πρωτοχρονιάς! Ανταπόκριση έβλεπα από παλιά στα πραγματάκια που έφτιαχνα... Τύχαινε συχνά να με ρωτήσουν από που είναι κάτι που είχα φτιάξει, κάτι που φορούσα! Ίσως κι επειδή οι γονεις μου είναι στο χώρο,Όταν είδα ανταπόκριση όμως στο να αγορασει κάποιος αυτά που φτιάχνω χάρηκα πολύ! Ένιωσα οτι αυτό που κάνω μπορεί να προχωρήσει και να μεταμορφωθεί απο ιδέα δική μου σε κάτι αγαπημένο σε κάποιον! Κι αυτό είναι που με κάνει να το αγαπώ τόσο, το γεγονός πως μπορώ να μοιραστώ μια ιδέα μου!

  


5.Που μπορούμε να βρούμε το Namaste_j για να παρακολουθούμε τη δουλειά σου και να κάνουμε τις παραγγελίες μας;

Το Namaste.j_ μπορούμε να το βρούμε σε facebook και instagram( Namaste.j_) και να κάνουμε από εκεί τις παραγγελιες μας.Τα διαχειρίζομαι εγω προσωπικά και μπορεί κανείς να με ρωτήσει οτιδήποτε σχετικά με τα κοσμήματα που κατασκευάζω.



Δεν υπάρχουν σχόλια

© Geta(loca)life
Maira Gall