10/2/16

Φούστα άλφα άλφα (με κουμπάκια)

 
Asos
Aν παρακολουθείς τον λογαριασμό μου στο instagram (@getalocalifeblog) θα έχεις καταλάβει από τα post μου πως ασχολούμαι με το ράψιμο.Δοκιμάζω, πειραματίζομαι και σκέφτομαι ιδέες για νέα σχέδια.Το επόμενο sewing project που έχω βάλει στο μυαλό μου και για το οποίο πρέπει να ετοιμάσω πατρόν είναι μια A-line φούστα με κουμπάκια μπροστά.Μου αρέσουν οι συγκεκριμένες φούστες γιατί έχουν κάτι vintage αλλά και grunge ταυτόχρονα.Μια κοριτσίστικη ροκιά που συνδυάζεται εύκολα και φοριέται ακόμη και με τα sneakers μας.

Πάντως είτε ράβεις είτε όχι δε σκας καθόλου γιατί ακόμη και αν δε ράβεις σίγουρα θα βρεις την κατάλληλη φούστα σε γραμμή αλφα που να κλείνει μπροστά με κουμπάκια.Σου δίνω ιδέες σε αυτό το post για φούστες σε denim ή σε υφασμάτινο στυλ.

 
   
Υoins
   
Asos
   
   
Topshop
 
Yes style
   
Brandy Melville





  


 
  

2 σχόλια

C'est la vie είπε...

H Α-line φούστες είναι τέλειες! Δεν έχω καμία όμως γιατί νομίζω πως δεν θα μου ταιριάζουν! :/ Οι denim μου αρέσουν πολύ, φιλιά!

Εύα x

Pelagie deParis είπε...

Είναι, πραγματικά, πολύ ωραίες! Το καλοκαίρι πήρα μία τζην τέτοια (κλασικό 70's), αλλά δεν υπολόγισα σωστά, και επειδή βαριέμαι να δοκιμάζω συνήθως στα μαγαζιά, δεν τη δοκίμασα. Αλλά, αποδείχθηκε ότι ήταν πολύ κοντή (πολύ!), που όμως δεν της φαινότανε, γιατί είναι ψηλόμεση. Και δε τη φόρεσα ποτέ.
Έχω ράψει, όμως, δύο φούστες με διαφορετικά υφάσματα από ένα πατρόν της Colette (το Ginger), και βγήκαν πολύ ωραίες!
Τώρα έχω βάλει στο μάτι αυτή:
http://shop.tillyandthebuttons.com/collections/all/products/arielle
Καλό βράδυ!

© Geta(loca)life
Maira Gall