27/5/16

Oι εμπνεύσεις του Gk collage




  Κάποτε στο σχολείο φτιάχναμε παιδικά κολάζ με κάθε τι που αγαπούσαμε και δημιουργούσαμε χίλιες μικρές ενωμένες εικόνες σε μια ιδιαίτερη ένωση φαντασίας.Το να συνδέεις φωτογραφίες,μνήμες και σχέδια σε σύνολα που μπορούν να σε ταξιδέψουν πέρα από το προφανές είναι μια καλλιτεχνική δημιουργία που χρειάζεται φαντασία, γνώση και σεβασμό σε αυτά που χρησιμοποιείς ως βάση για να δημιουργηθεί το τελικό κολάζ.
Η Αλεξάνδρα είναι το κορίτσι πίσω από το `Gk collage και μπορείς να δεις μέσα από τα κολάζ της πως αγαπάει πολύ τη φωτογραφία, την καλλιτεχνική έκφραση αλλά και την Ελλάδα σε κάθε της μικρό ή μεγάλο βήμα.




«Nα λες ουρανός κι ας μην είναι» ένας στοίχος του Γ. Ρίτσου από τα Μονόχορδα ήταν η αρχή για τη δημιουργία αυτού το δίπτυχου κολλάζ.
Φωτογραφίες ουρανών διαπλέκονται και ενώνονται ανάμεσα στα κλαδιά ενός δέντρου ενώ αντίστοιχα φωτογραφίες θαλασσών ανάμεσα στις ρίζες του. 
Φωτογραφίες του ουρανού και της θάλασσας μέσα από την ανατολή, την δύση το ηλιοβασίλεμα μέσα από σύννεφα και βροχή



1.Η δημιουργία κάδρων με ψηφιακό κολάζ θα λέγαμε πως είναι μια πολύ ιδιαίτερη τέχνη που απαιτεί πολύ καλή γνώση σχεδίου αλλά και φωτογραφίας. Πως αποφάσισες να ασχοληθείς με το συγκεκριμένο τομέα και να δημιουργήσεις το brand;
Το Gk Collage προέκυψε από δύο λέξεις που το συγκροτούν στην ουσία. Την λέξη GreeK καθώς πηγή έμπνευσης για μένα είναι και πάντα θα είναι η Ελλάδα και την λέξη collage που αποτελεί την τεχνοτροπία με την οποία ασχολούμαι. 
Ως νέα αρχιτέκτονας, το σχέδιο και η φωτογραφία είναι για μένα μια μορφή επικοινωνίας, με την οποία εκφράζομαι, μαθαίνω αλλά και αισθάνομαι. Οι λέξεις δημιουργία και παιδικότητα λοιπόν για μένα είναι αυτές που με εκφράζουν. Ως φοιτήτρια στην σχολή μου αλλά και στον ελεύθερο χρόνο μου πάντα δημιουργούσα κολλάζ είτε με υλικά είτε ψηφιακά. Σχήματα, χρώματα, υφές και σχέδια αποτέλεσαν για μένα ένα σύνολο έκφρασης. Δεν ξεκίνησα με στόχο να ασχοληθώ εμπορικά με το κολλάζ αλλά ήταν ένα μέσο για να εκφραστώ και να οπτικοποιήσω αυτά που αισθάνομαι. Η δημιουργία του brand οφείλεται στο μεγαλύτερο μέρος στην αδελφή μου Ζέτα καθώς αυτή με παρακίνησε να περάσω προς τα έξω τις ιστορίες μου και είναι πάντα εκεί να συζητήσουμε μια καινούργια ιστορία.... 
   
Φώναξε και χρωμάτισε
με την παιδικότητα που έχεις

κρυμμένη καλά μέσα σου...

χρωμάτισε τον άχρωμο γκρι τοίχο που περιμένει 

μια μυρωδιά, μια μελωδία, μια φωνή.
 2.Πέρα από τα κάδρα σταδιακά βλέπουμε και πιο "girly" αντικείμενα όπως σκουλαρίκια και δαχτυλίδια με ψηφιακό κολάζ. Πόσο εύκολο είναι να συνδυαστεί η τεχνολογία με τα καθημερινά αντικείμενα και να δημιουργήσουν κάτι ποιοτικό αλλά και εμπορικό ταυτόχρονα;
Ξεκινώ την ιστορία μου μέσα από την αποτύπωση της σκέψης μου σε ένα σχέδιο. Προσπαθώ να βρίσκω συνεχώς νέες μεθόδους για να προωθήσω την ιστορία μου... Γι αυτό το λόγο βρίσκομαι σε μια διαρκή αναζήτηση τεχνικών αλλά και μέσων (αντικειμένων). Τα σκουλαρίκια αλλά και τα δαχτυλίδια είναι ένα πρωτότυπο μέσο για να προωθήσω την ιστορία μου.... Βρίσκοντας ο καθένας μια μικρή ιστορία που τον εκφράζει!
 

που ταξιδεύει η σκέψη σου;
είμαι εκεί 
είμαι εκεί σου λέω 
- αν θέλεις το πιστεύεις- 
θα τρυπώνω στο μυαλό σου όσο είμαι στην καρδιά σου..
3.Ποια θεωρείς τη μεγαλύτερη δυσκολία στο συγκεκριμένο τομέα αν λάβουμε βέβαια ως δεδομένο πως είναι ένας τομέας αρκετά εξειδικευμένος και απαιτεί τεχνικές γνώσεις.
Αυτό που προσπαθώ να κάνω είναι να σκηνογραφήσω μια μικρή ιστορία από τον συνδυασμό σχεδίου αλλά και φωτογραφίας. Γι αυτό το λόγο θα ήθελα να σκέφτομαι τη δουλειά μου ως ένα ταξίδι του νου. Κάθε σχέδιο και κάθε ενότητα που έχω δημιουργήσει μέχρι τώρα έχει τη δική της ταυτότητα... Η μεταφορά από τον ρεαλισμό της φωτογραφίας στην ιστορία της φαντασίας γεννιέται μέσα από το παιχνίδι χρωμάτων, υφών, δομών και αντιθέσεων με την τοποθέτηση ορισμένων σχημάτων, κτιρίων, αντικειμένων σε ένα τελείως διαφορετικό περιβάλλον επαναπροσδιορίζοντας την μορφή, τη φόρμα και τη σημασία τους. Μέσα από την αρχιτεκτονική έχω μάθει να αντιμετωπίζω δημιουργικά την όποια δυσκολία αντιμετωπίζω, είτε αυτή αφορά κάτι τελείως τεχνικό όπως η εκμάθηση του σωστού προγράμματος είτε ακόμα και την σύλληψη μιας ιδέας. Η μεγαλύτερη δυσκολία-προτροπή που αντιμετωπίζω καθημερινά είναι με τον καλλιτέχνη μέσα μου.! Η οπτικοποίηση με άλλα λόγια των συναισθημάτων μου, αλλά και των καταστάσεων που θέλω να εκφράσω.
Ready to travel with us around Greece?
|H Ελλάδα είναι ο τόπος μου|
Μια φράση κρυμμένη αλλά και φανερή
ξεδιπλώνεται μέσα στο ελληνικό αλφάβητο

  4.Το να ενώνεις τη φωτογραφία σε μικρά καλλιτεχνικά σύνολα είναι μια μορφή τέχνης. Πως αισθάνεσαι που καταφέρνεις να δημιουργήσεις αντικείμενα καθημερινής χρήσης που όμως προσφέρουν και μια πινελιά εναλλακτικού και ποιοτικού ύφους.
Θαυμάζω πολύ αυτήν την προσπάθεια που γίνεται τα τελευταία χρόνια από νέους ταλαντούχους σχεδιαστές να δημιουργούν χειροποίητα κομμάτια τα οποία προβάλλουν τη χώρα μας και "ξεφεύγουν" από τα κλασσικά εμπορικά τουριστικά αντικείμενα. 
Η φιλοσοφία πίσω από το σύνολο της δουλειάς μου είναι να παράγω ένα καλλιτεχνικό αποτέλεσμα, χωρίς βέβαια να αποβάλλω την χρηστικότητα του ως τελικό αντικείμενο. 
Νομίζω αυτό που αισθάνομαι, το καταλαβαίνετε αν "διαβάσετε" τις ιστορίες μου... και κυρίως την πρώτη μου ιστορία "Η Ελλάδα είναι ο τόπος μου". Με αυτήν την ιστορία ξεκινώ και τελειώνω πάντα.. 

Αστυπάλαια 
Αγνάντεψε το θαλασσινό φως της Ελλάδας και νιώσε με όλες σου τις αισθήσεις
 αυτές τον ήλιο, τον αέρα και τον ουρανό.
 5.Που βρίσκουμε τις πρωτότυπες Gkcollage δημιουργίες;
Προπάντων στο μυαλό μου! εκεί υπάρχει ολόκληρη η συλλογή των σχεδίων του GkCollage (χαχαχαχα)
'Όσων αφορά τα υλοποιημένα κολλάζ μπορείτε να τα βρείτε στην σελίδα μας στο Facebook 
στο E-shop μας στο Jamjar  και στο Instagram καθώς και σε εκθέσεις που λαμβάνουμε μέρος τόσο στην Πάτρα, που είναι η βάση του brand όσο και στην υπόλοιπη Ελλάδα.


Δεν υπάρχουν σχόλια

© Geta(loca)life
Maira Gall