21/5/16

Vintage beauties

Το παλιό Hollywood είναι σαν το καλό κρασί. Όσο παλιώνει, τόσο καλύτερο γίνεται. Παρακολουθώντας ξανά ταινίες όπως η Gilda, Breakfast at Tiffany's, The seven year itch κτλ συνειδητοποιείς ότι δεν είναι μόνο η γλυκιά μελαγχολία του παρελθόντος που τις κάνει μοναδικές. Είναι και οι πρωταγωνίστριες - καλλονές, αλλά αυθεντικές, η καθεμιά με τα μοναδικά της χαρακτηριστικά και έναν ερωτισμό γνήσια κομψό.
Κάνοντας λοιπόν ένα flash back, σημειώσαμε τί έχει κάνει μοναδική καθεμιά από τις μεγάλες αυτές κυρίες - και τί έχουμε αγαπήσει / αντιγράψει μέχρι σήμερα. 



Η πιο εντυπωσιακή κοκκινομάλλα της μεγάλης οθόνης θα είναι πάντα η Rita Hayworth. Το πυρόξανθο χρώμα των μαλλιών της το έχουμε αγαπήσει τόσο πολύ - και προτιμήσει πολύ, τις τελευταίες σεζόν. 



Καθιέρωσε το pixie cut σε μια εποχή που η θηλυκότητα ήταν συνώνυμο των μακριών, πλούσιων μαλλιών. Audrey Hepburn, σε αγαπάμε γι' αυτό!!



Το πλατινέ χρώμα στα μαλλιά, το κόκκινο κραγιόν, οι πληθωρικές καμπύλες - η Marilyn Monroe αποτελεί ένα ολόκληρο ξεχωριστό κεφάλαιο. 



Η πρώτη εκπρόσωπος της μεσογειακής ομορφιάς στη μεγάλη οθόνη, η αιώνια καλλονή Sofia Loren.


Ίσως φταίει η εξαιρετική της ερμηνείας ως Σκάρλετ Ο'Χάρα στην ταινία Όσα παίρνει ο Άνεμος, αλλά η Vivianne Leigh έχει τυπωθεί στη μνήμη μας ως το απόλυτο bitch face που όλες ποθήσαμε να έχουμε. 



Η Grace Kelly μας δίδαξε πόσο ταιριάζει το λιτό αλλά αριστοκρατικό look σε κάθε γυναίκα. 



Στον αντίποδά της, η αδικοχαμένη καλλονή Jane Mansfield ήταν η πρώτη που απενοχοποίησε το βαθύ, προκλητικό ντεκολτέ


Η Marlen Dietrich προκαλεί τα ήθη της εποχής καθιερώνοντας ένα αυστηρό, ανδρόγυνο style



Τα διαμάντια είναι ο καλύτερος φίλος της γυναίκας, λένε - ρητό που ασπάστηκε όσο καμιά άλλη η Elizabeth Taylor, διάσημη για τα βιολετιά της μάτια και τη συλλογή κοσμημάτων της. 




Πιο θηλυκή από τη Dietrich αλλά πιο δυναμική από όλες τις ηθοποιούς της εποχής, η Katharine Hepburn αποτελεί το πιο iconic tomboy style του παλιού κινηματογράφου.




Δεν υπάρχουν σχόλια

© Geta(loca)life
Maira Gall