"18 σκαλιά" -Τατιάνα Τζινιώλη (review)

 
Με την Τατιάνα Τζινιώλη είχα μια πρώτη επαφή όταν ετοιμάσαμε τη συνέντευξη για αυτό εδώ το blog.Γλυκιά,ευγενική και με μεγάλη αγάπη για αυτό που κάνει.
Στις αρχές του Δεκεμβρίου κυκλοφόρησε το νέο της βιβλίο "18 σκαλιά"  από τις Πρότυπες εκδόσεις Πηγή και η χαρά μου ήταν μεγάλη όταν το είχα ολόφρεσκο στα χέρια μου για να το διαβάσω.Το βιβλίο το ξεκίνησα στο ταξίδι μου για τη Γερμανία για τις διακοπές των Χριστουγέννων.Παρά το φορτωμένο πρόγραμμα μου ήθελα πολύ να  το συνεχίσω και να το τελειώσω γιατί τα 2 love stories για τα οποία μας μιλάει η νεαρή συγγραφέας σε καλούν  να τα γνωρίσεις και να μάθεις για την εξέλιξη τους.

Πλοκή

Δυο love stories που διαδραματίζονται σε ένα κτίριο στη Βοστώνη.Η Oλίβια και ο Τζούλιαν είναι γείτονες στο ισόγειο της οδού Beacon 59 και η γνωριμία τους ξεκινάει με νεύρα και δυνατή μουσική ενώ σφραγίζεται από μια συμφωνία που τελικά δε συμφέρει κανέναν.
Ο Κάρτερ και η Έμμα  ξεκινούν με ματιές και δειλά βλέμματα αλλά καταλήγουν να ξυπνούν στο Λας Βέγκας με πονοκέφαλο και βέρες γάμου.Και μπορεί ο δικηγόρος να αναλαμβάνει το διαζύγιο αλλά είναι και μερικοί άνθρωποι που τους αρέσει να ξεκινούν τις ιστορίες τους ανάποδα.


  Το βιβλίο είναι πραγματικά γραμμένο με μοντέρνα γραφή και θυμίζει ξένη λογοτεχνία με ματιά φρέσκια.Νιώθεις πραγματικά σαν να βαδίζεις στους δρόμους της Βοστώνης και να στέκεσαι για μια στιγμή έξω από το κτίριο της οδού Βeacon 59 γνωρίζοντας τα μικρά μυστικά των ενοικών.Τα 2 love stories είναι δοσμένα με τρόπο λιτό ενώ ταυτόχρονα μπορούμε να αντιληφθούμε πλήρως τον τρόπο που σκέφτεται η κάθε πλευρά καθώς διαβάζουμε τις ιστορίες από την οπτική του εκάστοτε χαρακτήρα.Το βιβλίο της Τατιάνας Τζινιώλη μοιάζει σαν ένα φρέσκο αεράκι ανάμεσα σε πολλά ελληνικά κείμενα με μελό ή κουραστικές ερωτικές ιστορίες με υπερβολικά μπερδέματα και είναι η καλύτερη πρόταση αν θέλεις να διαβάσεις κάτι που θα σου θυμίσει τις πιο όμορφες στιγμές των love stories της διπλανής πόρτας με πρωταγωνιστές ανθρώπους με τις δικές τους φοβίες και αδυναμίες.


Σχόλια