#Δημιουργούμεγραφή1


Ο Ιούλιος φέρνει έναν αέρα ανανέωσης  και δε μπορώ να αντισταθώ στον πειρασμό να ξεκινήσω αυτή τη νέα ενότητα την οποία σκέφτομαι από καιρό..Η ενότητα αυτή αφορά την δημιουργική γραφή.
Η αλήθεια είναι πως γράφω από πολύ μικρή ηλικία. Ιστορίες ολοκληρωμένες, ιστορίες που άφησα στη μέση γιατί μου ήρθε μια άλλη έμπνευση και υποσχέθηκα στον εαυτό μου πως "εντάξει ξεκίνα την καινούργια ιδέα και επιστρέφεις μετά στη παλιά", διηγήματα, ποιήματα που γεμίζουν ντοσιέ .Αυτό ξέρεις λένε πως είναι ένα από τα λάθη που κάνουν οι ερασιτέχνες, άπειροι συγγραφείς...Ξεκινούν παράλληλα άλλες ιστορίες και κάπου χάνουν το focus τους,τη συγκέντρωση τους.
Αυτό δεν  το ήξερα τότε βέβαια γιατί λειτουργούσα καθαρά με το ένστικτο αυτού που θέλει να γράψει και να εκφράσει αυτό που έχει να πει, χωρίς να να έχω κάποιο πλάνο ή ιδέα γενικότερα για το ποιο είδος είναι αυτό στο οποίο θέλω να αφοσιωθώ τη δεδομένη χρονική περίοδο.
Τώρα πια έχω θέσει στον εαυτό μου βασικούς κανόνες για το γράψιμο μου και αυτό είναι πολύ πιο βοηθητικό από ο,τι ακούγεται..Γιατί ίσως σκεφτείς πως το γράψιμο με  πρόγραμμα, πειθαρχία και "πυξίδα" χάνει τη μαγεία του, εγώ θα σου δείξω απλώς το σχεδιάγραμμα της J.K Rowling για το βιβλίο της "Ο Χάρι Πότερ και το Τάγμα του Φοίνικα" για να καταλάβουμε πως και μαγεία υπήρχε και δουλίτσα έγινε.



Σε αυτήν την ενότητα έχω σκοπό λοιπόν να ανεβάσω ιδέες, ασκησούλες  εξάσκησης και κάθε τι που μπορεί να μας ξεκολλήσει από το να κοιτάμε αγχωμένοι το κενό μπροστά μας (κενό χαρτί/ αρχείο word, σημειωματάριο κ.α) και να αναρωτιόμαστε με όλη τη δυνατή απορία του Κόσμου για το πως είναι δυνατόν να υπάρχουν τύποι εκεί έξω που γράφουν λογοτεχνικά κείμενα 900 σελίδων..

Σχόλια